Nicolette Writes

Professional Freelance Writer and Stay-at-Home Mom

Woes Wild Vrou


Op so mooi oggend
trek ek my feminis pakkie uit
steur ek my nie daaraan
dat ek liewer nie te veel moet huis skoonmaak nie
of te veel suurlemoen-vlaterte en slaai moet maak nie
of te veel ’n dame van plesier moet wees nie –
ek geniet die oggend
woes wild vrou.

Koffie met skuim op in ’n prettige groen bekertjie
transformeer ek saam met die romerige ekstase
by die rooi en wit tafeltjie
na ’n vuurwarm vrou,
word my liggaam tydelik
die gevreesde objek
van die manlike staar –

ek geniet die oggend
woes wild vrou.

Single Post Navigation

One thought on “Woes Wild Vrou

  1. Karien on said:

    Wat ‘n voorreg – om vrou te wees! 🙂

Leave a Reply

