Nicolette Writes

Professional Freelance Writer and Stay-at-Home Mom

Gediggie


Ek wonder soms

– Nicolette Ferreira (2008)

Ek wonder soms
of my hartseer vir jou te veel is…
of dit lekkerder is weg van my –
‘n blaaskans van my hartseer
en my piepie oë.

Ek sit alleen en mis jou
en wonder hoekom jy nie hier is nie…
Ek wil vir jou AL my liefde gee,
soos die koekies wat ek warm uit die oond
vir jou aandra met hundreds-of-thousands en
hartjies met tandestokkies sorgvuldig uitgedruk –
om dit mooi te maak vir jou.

Ek hoop my hartseer, my piepie oë,
my stiltes,
is nie te veel vir jou nie.

My liggie is ‘n kersliggie,
warm en liefdevol –
dis nie een van Johannes se skerp fietsligte nie:
dit is niks uitspattigs nie –
dis maar sommer net ek,
nou bros en broos.

Ek wonder soms
of my hartseer vir jou te veel is…
of dit lekkerder is weg van my –
‘n blaaskans van my hartseer
en my piepie oë.

Single Post Navigation

Leave a Reply

